NU!

Jag vill så himla gärna bli klar med skolan nuuuuuu .. åh, hoppas de kommer gå fort sista månaderna, gör de säkert. De är kul, men tufft och nu vill jag bara tjäna pengar.
De är så mkt jag vill skaffa, och fixa .. sånt som får vänta tills jag fått jobb.
Nåväl, de kommer :)

Bröllopet i lördags va super fint, de va hur go mat som helst och de va skitkul att va tärna!
Tack, Fru Renbro att jag fick vara det :)
Igår vad jag, Fredrik, Molle och Johan i Storvik på Frace, gött väder, bra tävling, lite aktion!Haha ..

Imorn ska jag med en Tandläkare och Hygienist till Fredriksberg på en "mobil-klinik" ska bli kul, vi ska ha småskoleklasser, intressant!

Jupp.


Kisskisshughug/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0