Niiiiiice.

OH va fint väder de är, gött som fan.
Imorn blire bara halvdag på praktiken, sen tar jag hälja!
Denna vecka har gått skitfort, snart är praktiken klar .. och förhoppningsvis är det snart Oktober, då är jag färdig Tandsköterska, det ni .. fan va jag längtar ..
Nu i student-tider så minns jag tillbaka på min egen student, två år sen .. vilken tid, vilka minnen ..
Jaja, sitter är och bli nostalgisk .. livet är mkt bättre nu på många sätt.
Nästa år är det dags för lillebror att ta studenten, helt sjukt va tiden går .. min lilla lillebror, älska!

Nu har jag "bara" kvar en inlämningsuppgift, tills på tisdag, tror inte den kommer va så komlicerad, I hope.
Till helgen vankas det Frace i Falun, Fredrik ska väl köra, då kan jag passa på att sola lite åxå.
Helgen där efter är det Frace-festival i mina hemtrakter Eda, fast jag kommer ju typ från Gunnarskog som ligger mitt emellan Arvika och Eda, så nu vet ni, ni som inte visste .. My lovely Värmland!


Nääääää .. duscha och så.


Saknar er där hemma, älska!
Fredrik, my little toyboy .. älskar dej mer än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0