Done.

Yeeeeiiiii, klar med denna vakcas praktik, jävla gött. Men trivs skit bra!
Eeeehm, nu väntar jag på att grannkäääääringa Johansson ska behaga att komma hem så vi kan gå vår dagliga, promenad.
Molle ligger som en gris i soffan och söver, så söt så.
När jag kom hem fick jag en smärre chock, Fredde hade gjort hur fint som helst på vår, uteplats i trädgår´n.
Det är plattor som bildar en stor fyrkant mitt på gräsmattan som han rensat emellan, så imorn kankse man ska sattsa på att köpa nå dekorativt att sätta där? .. ett litet bord me stolar? .. Det tål att tänkas på.
Sitter och dricker dagens sista köpp kaffe nu, dricker jag mer idag får jag ont i kistan.

Imorn ska jag och blivande Fru Renbro, Emmelie till stan och sola, handla och fika lite.
Ska fixa det sista till min utstyrsel som jag ska ha på das bryllupp.


Das was alles.
Kisskisshughug/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0