Undrar?

Hej och hå, jag undrar om jag har några läsare alls kvar?!
Very längesen jag skrev här hörrni, men nu ska det bli bättring .. Är nämligen klar med praktiken och har "sommaruppehåll" från gruppträffarna, MEN har hemtentor/uppgifter under sommarn.
Nu känns det som om de inte alls är länge kvar på pluggandet, och ingen är gladare än jag ..
Nå det är midsommar dagen today, jag och Fredrik har konstaterat att vi är som ett gammalt gift par, hmm.
I förrgår åt vi god mat och drack lite grann, somna tidigt .. Igår fick vi besök av Jonas, Ingrid och Hugo, kvällens räddning, annars hade vi nog ätit upp varandra innan kvällens slut .. jag och gubben alltså .. vi hade såååå tråkigt.
Idag blire att promenera med jycken, åka och hälsa på ovanstående, gårdagens gäster, kvällen lämnar jag åt dess öde.
Den som lever får se ..

Snällaaaaaa moder jord, kan du inte fixa fram lite sunshine och skippa detta jävla regnande?Min bränna har blekts bort snart .. Min 3e midsommar i Dalarna, min 3 mindsommar i Dalarna av REGN.
Två år sedan jag och Fredrik förlovade oss, midsommardagen -06. Yeeey.


Saknar min familj, love you.



Nä, promenix med Molle.



Kisskisshughug/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0