Trökit.



Vad heter du?
- Magdalena
I mellannamn? - Ingrid Christina
vart bor du? - Räfvåla :P
Trivs du där? - Jajjebrajje
Brukar du läsa horoskop? - Om jag får se ett, ja
Har du körkort? - Ja
Favoritdjur? - Mina djur
Vad spenderar du dina pengar på? - På diverse nödvändigheter, och lite till, tyvärr
Festar du? - Ja
Brukar du bli för full? - Det händer och fötter
Antal kuddar i sängen? - 4, två till mig och två till mannen
Kan du baka bullar? - Nej, men skulle vilja ibland
Bläck eller blyerts? - Bläck
Mc donald's eller burger king? - Burger King
Är du allergisk mot något? - Nix
Äger du ett busskort? - Nej
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Blå
Hur ser du ut idag? - Bad everything-day
Nästa mål i ditt liv? - Det ni :P
Vad såg du senast på tv? - Ensam mamma söker
Hur svarar du i mobilen? - Aa de är Magda eller Hallå
Vem ringde dig senast? - Fredrik
Vad sa den som ringde? - Han fråga vad jag gjorde
Antal timmar sömn inatt? - Typ 10
Sov du ensam? - No way

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng:
Fredrik, i vår säng
Såg dig gråta: Fredrik
Fick dig att gråta: När vår gerbil Viking dog
Du gick på bio med: Jaru, keine aning
Du gick på stan med: Madde
Skällde på dig: Uuuueh, Molle? :P
Skickade ett e-mail till dig: Nån reklam shiiiet, typ Jotex

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja
Bråkat med ditt husdjur? Ja, uppfostrat :P
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? På ett ungefär iaf
Tar du droger? Aldrig!!!!!!
Vad är du mest rädd för? Ovissheten
Vilka kläder sover du i? Trosor & T-shirt
Vart vill du gifta dig? Vet inte, om jag ens ska gifta mig
Vad hatar du verkligen? Orättvisor
Har du varit kär? Ja
Kör du bil? Ja
Har du ett jobb? - Jag pluggar
Gillar du att ha folk omkring dig? Både ja och nej, beror på
Är du ett hälsofreak? Nej inget freak

STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
Njae
Är du ensam nu? Nää Molle ligger och trängs med mig i söffa
Vill du gifta dig? Vet inte
Vill du ha barn? Japp

FAVORIT

Rum i huset? Skithuse :p haha nerrå sovrummet ..
Typ av musik? Olika, rock och rockabilly
Månad? Oj, varje månad har sin charm

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit?
Ja
Köpt någonting? Mat
Varit sjuk? Neeeee
Sjungit? Ja, till Fredriks förtret :)
Sagt "jag älskar dig"? Yeeees
Velat säga till några att du älskar dem? Jajje
Träffat nån ny person? Nej
Saknat någon? Ja
Kramat någon? Ja
Kysst någon? Ja
Haft sex med någon? Fundera på det ni


SENASTE

Låt du hörde:
Sommar i Sverige - "Vinjetten på ensam mamma söker programmet ??!
Film du såg: Drömmarnas Horisont
Sak du stal: This list

FÖRSTA
Första bästa kompis: Ouh, de va nog Erika
Första jobb: Personligass. hemma i Arvika
Första inhandlade skiva: Köper aldrig skivor
Första förälskelse: Minns inte
Första begravning? På min farmors brors
Första piercing/tatuering: Tatto, brevid "censur" .. haha och Piercing i bröstvårtan om inte öronen räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0