So´shoot.

Nå mina vänner, och ovänner .. vilket jag säkert har .. Idag har der blivit en del gjort för mig, äntligen.
Har klippt gräsmattan, målat, promenerat, lagat mat, handlat och säkert mkt mkt mer ..
Fint väder har det varit med, inte illa pinkat alls.
Imorn kommer mor och far hit, och de ska bli göööör kul .. saknar familjen hemskt mkt.
Nu åkte visst glassbilden förbi hörde jag, fattar inte varför han ödslar tid på att åka upp hit, lååååångt upp i skogen med enstaka hus .. tror jag köpt glass av han en gång sen jag flytta hit eller nå. Poor icecream-man!
Glass är för övrigt jävlit gött, speciellt mjukglass, men det säljer ju inte glassbrummbrummen.
Har nyss avnjutit en kall Bacardi-breezer, watermelon .. damn good.



Nu blire teve.


Kisskisshughug/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0