Inte som jag tänkt.

Nääää .. fan, jag skulle gått upp vid 6 imorse och tagit mig an vehögen, men icke jag sov väl till halv 10 =/
Sen när jag väl kom ut så börja det regna, så idag har det inte blivit nå vettigt gjort .. Bara Fredrik som hann klyva lite.
Denna jävla ved ..
Snart ska Fredde åka och jobba, och jag hatar när han jobbar em. Jag och Mollebus ska gå ut och gå och så tänkte jag, ska pyssle och städa här hemma med ..
Känner mig helt trött idag, vilket jag hatar, vill va pigg!

Snart börjar alla Folkracefestivaler v. 28 Vimmerby och v. 29 Motala :D

Som sagt denna sommarn kommer gå fort, vi har så mkt att göra hela tiden ..



Nääeh dropp it.




Kisskisshughug/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0