Back

Yey, nu har jag varit på besök hos Linn-plocke-pinn.
Kaffe och promenad och massa prat, både om viktiga saker och oviktiga saker.
Nu har jag pysslat lite sen jag kom hem, slängt i en tvätt o.s.v för er som är intresserade, har även en hårinpackning i, gött för håret det :)
Sen blire Allsång på skansen tittande, de är så mysigt :P Bara de inte är nån fjant-artist som gästar.. då zappar jag :)
Imorn blire ve´högen på f.m sen blire till att åka in till staden och handla lite proviant, och annat. Med sällskap av Linn och Marika, yääääy.
På Lördag kommer mor och far på besök, dock bara över dagen, trökit, men kul att dom kommer iaf, saknar alla där "hemma" fast jag trivs som fisken i vattnet här med. Detta är ju mitt "hem" nu, och jag är så fäst vid huset och allt, men mitt barndomshem kommer allti att ha en speciell plats i mitt hjärta.



Das was alles.
Kisskisshughug/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0